Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    demonstracje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, by uczynić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.

abilix krypton

Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno przeminęły. Teraz nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interakcyjnych tablic można osiągnąć dużo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli oraz uczniów

Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    pokazy szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, aby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.